-Gizle-

-Gizle-
ASP,ASP Scripts,ASP Download, Web Hosting, Asp Hosting
ANASAYFA | FORUM | SİTENİZ İÇİN | REHBERLER | İÇERİK EKLE | EN YENİLER | EN POPÜLERLER | EN BEĞENİLENLER | HOSTING | İLETİŞİM
// 19 Aralık 2018, Çarşamba / İstatistikler / Puan Sistemi
Arama:

// ÖZELLEŞTİR / Bilgi

E-posta:
Şifre:
Beni Hatırla
| Şifremi Unuttum


Türkçe PHP Kaynağınız   Türkçe JAVASCRİPT Kaynağınız
// SİTELERDEN HABERLER >> Tüm Haberler
// GÜNCEL HABERLER / Kaynak: NTVMSNBC
>> Bayramınız kutlu olsun (1 yorum)
>> Yeni yılınız kutlu olsun (0 yorum)
>> JAVASCRİPT İndir ve JQUERY içerikleri (0 yorum)
>> ASP İndir -- Forum bölümü (11 yorum)
>> Yeni yılınız kutlu olsun (0 yorum)
>> Antarktika'da bilimsel istasyon kuracak
>> Ürettiği en büyük roketi fırlattı     
>> Yaşam süresi 6 yıl uzadı
>> ‘Hack Kuzey Kore’nin işi’
>> BlackBerry geri döndü


// EN YENİLER
Adı Hit
Main4 Firma Scripti (tr) 74
Üyelikli Not Defteri (tr) 27
Kişisel Blog Scripti (tr) 31
Win11 ve Win10 Hazır Web Sitesi Portalları (tr) 272
E-Firma Rehberi (tr) 30
W3 Link Sistemi (tr) 56
Burs Dernek Başvuru ve Öğrenci Yönetim Sistemi (tr) 72
Online Öğrenci Kayıt Formu (tr) 377
MVC Numeroloji (tr) 93
MyKurumsal Firma Web Scripti (tr) 179
 
 
// EN POPÜLER
Adı Hit
Hazır Site v2.2 (tr) 95153
Web Wiz Forums v9.69 (ing) 23021
ASP Kitapçığı (tr) 20357
HG Üye Sistemi (tr) 16925
Tanıtım Sitesi v2.2 (tr) 16783
MyDesign Haber Sistemi v0.7 (tr) 15371
MyDesign Ziyaretçi Defteri v1.7 (tr) 14574
JoomlASP v1.0.3 (tr) 13772
PD Portal Access v4.0 (tr) 12285
E-Ticaret (tr) 11540


EN POPÜLER 100 İçerik


RSS

Add to Google


MaxiASP
Karakalem
VDA Digital Agency
 

// Anasayfa » ASP» Alışveriş & E.Ticaret

İçerikler ile ilgili her türlü sorunuzu ASP İndir Forum altında sorabilirsiniz

  Oy: İçeriğin Oyu : 7,3İçeriğin Oyu : 7,3İçeriğin Oyu : 7,3İçeriğin Oyu : 7,3İçeriğin Oyu : 7,3İçeriğin Oyu : 7,3İçeriğin Oyu : 7,3İçeriğin Oyu : 7,3İçeriğin Oyu : 7,3İçeriğin Oyu : 7,3   

 Güncellendi (10 Ekim 2006, Salı)
 İçeriğin adı : A-shop v0.74 (ing) (Test Et)
   
 Hit : 23920
 Bugün aldığı Hit : 356
 Telif : pdebruyne / Bu yapımcıya ait diğer içerikleri göster
 Eklenme tarihi : 10 Ekim 2006, Salı
 Boyut : 1,9 MB
 Fiyatı : Ücretsiz
 Puan : 1423
 Sıra : 19
 Oy : Bu içeriğe 160 kişi oy verdi. Oy ortalaması: 7,3
 Paylaş
PHP Explorer
Türkçe PHP Kaynağınız



 Açıklama :
Güncelleme (v0.74):
Bu sürümden sonraki bütün sürümler artık ücretli olacak. Yani bu A-Shop un piyasadaki en son ücretsiz sürümü. Eski sürümünden farklılıklarını sıralamak gerekirse Aynı ürüne farklı diller için isim verilebiliyor. OGone üzerinden ödeme seçeneği eklendi. Script artık daha önce giriş yapan müşteriyi hatırlıyor(Autologin) Script artık daha önceden seçilen dili hatırlıyor. Ayrıca önceki versiyonunda bulunan bazı buglarla bazı eksiklikler giderildi düzeltmeler yapıldı.

Güncelleme (v0.71):
Bu versiyonunda türkçe dil seçeneği seçilince meydana gelen bazı karakter hataları ve scriptin çeşitli yerlerinde bulunan bazı buglar giderilmiştir.
v0.71 v0.74 den önce çıkan bir ara sürümdür. Ayrıca bu sürüm ile birlikte dil seçeneği sayısı 13 e yükselmiştir.
-Türkçede dahil 12 farklı dil seçeneği
-6 farklı skin
-5 farklı mail bileşenini destekleme
-Flood korumalı üyelik sistemi
-Sepet uygulaması
-İletişim formu
-Sınırsız kategori , alt kategori ve ürün ekleyebilme
-Sınırsız yönetici atayabilme ve yöneticilerin yetkilerini sınırlayabilme
-Sınırsız Ürün Özelliği ekleyebilme
-Sınırsız Ürün bilgisi ekleyebilme
-Sınırsız Haber ve duyuru ekleyebilme
-Sipariş sonrası onaylama maili gönderir
-Müşterilerin sipariş durumlarını görebilmesi
-Email listesi oluşturabilme
-Admin paneli üzerinden resim upload edebilme ve ürün ekleyebilme
-Stok yönetimi
-Kolay ve hızlı kurulum
-Gelişmiş ve basit ürün arama fonksiyonu
-Markalara göre ürünleri sıralayabilme
-Size özel sayfa ekleyebilme
-Scriptin sitesi üzerinden %100 teknik destek
-Tamamen ücretsiz


Güvenlik Açığı Bildir | Hata Bildir | Tavsiye Et | Favorilerime ekle | Yorumları takip et


Bu içeriğe oy verin:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10



A-shop v0.74 (ing) hakkında yorumlar / Yeni Yorum Yaz
    okuma yazma hatası / A-shop v0.74 - kermal - 08.12.2009  / Cevapla
  resimleri ekliyorum ama güzükmüyor neden
okuma yazma yetkisi hangi dosya ve hangi asp dosyasından nasıl olutor açıklayan olursa sevinirim
    Full Hata / A-shop v0.74 - Fatih KARATAŞ - 20.08.2009  / Cevapla
  Merhaba,

SEVGİLİ ARKADAŞLAR ŞU YORUMLARI Bİ OKUYUN BİR ALLAHIN KULU ÇIKIPTA TAMAM GÜZEL OLMUŞ BU ÇALIŞIYOR DEMEMİŞ NEDEN??


ÇÜNKÜ SCRIPT BAŞTAN AŞAĞI HEP HATA DOLU KIM YAZDIYSA CIKIP BI ACIKLAMA YAPSIN VEYA ORADAN BURADAN ALDIGIMIZ SCRIPTLERI SITEDE YAYINLAMAYALIM.INSANLARIN VAKTINI BOSA HARCIYORSUNUZ.

    aksamci / A-shop v0.74 - Metin - 17.06.2009  / Cevapla
  emege saygı diyerek başlamak istiyorum.
herşey hoş güzelde admin panelinde katagori eklemek istedigim zaman hata veriyor
Internal Server Error diye database ve bazı klasörlere tam yetkide verdim bunların icinde image dosyalarıda var ama gene olmadı bi yardımcı olursanız duacı olurum şimdiden allah razı olsun teşekkürler.
    Kategori eklemek nasıl oluyor / A-shop v0.74 - ismail - 01.04.2009  / Cevapla
  Yeni kategori diyorumva adını yazıyorum ama ekle diye bir buton yok
    Yardım / A-shop v0.74 - ümit - 08.03.2009  / Cevapla
  Ben amatörce HTML siteler yapıyorum. Yeni yeni ASP'ye merak sardık ancak, indirmiş olduğum hiçbir asp sitesinde bir açıklama yok. Siz biliyorsunuz ama bizede şöyle bir iki tiyo verseniz. Dün indirdiğim asp sitesinde inanın basit bir konu için 4-5 saat uğraştım. Bulduktan sonrada kendime çok güldüm. Lütfen dosyaların içine yeni başlayanlar için bir iki bişey yazsanız.
    sorun çoooooookkkkk / A-shop v0.74 - SELCUK737 - 28.02.2009  / Cevapla
  script i yayınlayan arkadaşa çok teşekkür ediyorum, fakat asıl sorun dil değil.. bir şekilde türkçeye çevrilebilir sistem çalıştıktan sonra. Asıl sorun ürünle birlikte resimleri eklenmiyor. FTP ile ayrıca resimleri images klasörüne atmak gerekiyor. Ve kategori eklenmiyor.

türkçe dil paketi:
http://www.istory.com.tr/downloads/turkish.zip
    admin şifresi ne ? / A-shop v0.74 - özgür - 21.02.2009  / Cevapla
  selam arkadaşlar bu sitenin admin panel şifresi ne bür türlü bulamadım !
    YNT:admin şifresi ne ? / A-shop v0.74 - SELCUK737 - 27.02.2009  / Cevapla
  user : administrator
pass: admin
    dil dosyaları / A-shop v0.74 - Yok - 26.08.2008  / Cevapla
  arkadaşlar sistem hoş görünüyor ama sorun çok. onlar bir şekilde çözülürde. Dil dosyası sadece ingilizce ve destek sitesi de uçmuş. Bu scriptle ilgilenenler desteği nerelerde bulabiliris. yazarsanız sevinirim
    Ürün listelerinde Türkçe karakterler görünmüyür. / A-shop v0.74 - haldun - 23.08.2008  / Cevapla
  Ürünler ve kategoriler bölümünde türkçe karakterler görülmüyor
    Almanca dil dosyası lazım. / A-shop v0.74 - janhat - 30.07.2008  / Cevapla
  Almanca dil dosyası lazım oldu. Google amcaya sorduk bir türlü bulamadık. Elinde olan arkadaşlar paylaşırlarsa seviniriz.
    Admin panelden dil seceneğini deyişmek icin / A-shop v0.74 - panzulum - 15.07.2008  / Cevapla
  evet arkadaşlar dil seceneğini deyişmek isdeyince böyle hada veriyor yardımcı olurmusunuz



Microsoft VBScript runtime error '800a004c'

Path not found

/admin/content/config/language/index.asp, line 3
    YNT:Admin panelden dil seceneğini deyişmek icin / A-shop v0.74 - atakan - 16.07.2008  / Cevapla
  Sanırım 'database' klasörüne yazma izni vermediğinden öyle olmuştur..Benim başımada böyle geldi.
Not:Sadece database klasörüne ve images klasörüne yazma izni verin.(Öyle diyorlar).
    Emeği gecen her kezden Allah cc razı olsun / A-shop v0.74 - panzulum - 15.07.2008  / Cevapla
  emeği gecenlerden mevla razı olsun
    Tr dil dosyası / A-shop v0.74 - atakan - 13.07.2008  / Cevapla
  Arkadaşlar dosyayı sonunda buldum. Bulduğum anda buraya ekledim. Yalnız bir şartım var; Benide dualarınızda eksik etmeyin emi. Ayrıca buradan "Azbuz" yönetici arkadışımıza teşekkürlerimi iletiyorum. Allah O'ndan razı olsun. Hadi sağlıcakla kalın.
http://webarsivi.azbuz.com/forumComments.jsp?commentId=43000000000023659
    YNT:Tr dil dosyası / A-shop v0.74 - Okan Sarı - 15.07.2008  / Cevapla
  eyv.kardeşim
allah razı olsun bende tr dil dosyasını yeniden yazmayı düşünüyodum emege saygı...
    a-shop / A-shop v0.74 - aktas - 10.07.2008  / Cevapla
  Ya arkadaşlar birinizden biriniz çıkıpta bi cevap yazmıyorki bu nasıl bir dayanısma çerçevesi herkez kendini düsünüyor memlekette yardım edecek insan kalmamış .
bas bas bagırıyoruz. TR dil dosyaları lazım kendi sitesine girdim site uçmus eger TÜRKÇE tr olan varsa bizahmet upload edip link verebilirmi lütfen bir sürü kişi bu scripti gördü indirdi ya bi rıza için yardım edecek yokmu .
msn : aktasyazilim@gmail.com
    Tr dil dosyası / A-shop v0.74 - atakan - 08.07.2008  / Cevapla
  Maalesef rammdev.com forum destek sitesi açılmıyor. Elinde Tr dil dosyası olan arkadaşlar varsa buraya upload ederlerse seviniriz.
    Arkadaşlar Birisi Bana Yardım Edebilirmi / A-shop v0.74 - çınar - 08.07.2008  / Cevapla
  Arkadaşlar bu scripttin tr dil dosyaları varsa bana yollayabilirmisiniz gerçekten çok ihtiyacım var lütfen sesimi duyan bana yardım etsin msn : aktasyazilim@gmail.com
    geliştirme / A-shop v0.74 - Yok - 13.06.2008  / Cevapla
  arkadaşlar bilen varsa buna taksitlendirme ekleyebilen varmı... her şey çalışıyor taksitlendirme yok.. 9 aydır uğraşıyorum ..
    YNT:geliştirme / A-shop v0.74 - Yıldırım - 10.11.2008  / Cevapla
  tam anlamı ile çalıştı ve kullanıyorum spos dahil.. taksitlendirme yapıldı.. günlük giriş çıkış ip engelleme ve ziyaretçiler ilave oldu..
    YNT:geliştirme / A-shop v0.74 - Yok - 10.11.2008  / Cevapla
  tamamen herşeyiyle çalışıyor arkadaşım spos dahil...
    Başlık Yok / A-shop v0.74 - mehmet - 22.05.2008  / Cevapla
  arkadaşlar bu http://www.rammdev.com sitesi uçmuş,, bu scriptin türkçe şekilde sorunsuz çalışanı elinde varolanlar lütfen upload edip link i buraya veya mail adresime gönderebilirmi,, şimdiden tşkler
    hata mesajı / A-shop v0.74 - mehmet - 01.03.2008  / Cevapla
  host attım admin panelinde Bu sayfaya erişim hakkınız yok
alıyorum ne yapmalıyım veritabanı ve imege klasör yetki verdım ama aynı hata mesajı gelıyor Bu sayfaya erişim hakkınız yok
    PROGRAM HATASI / A-shop v0.74 - Hariciyeci - 21.02.2008  / Cevapla
  ADMİN PANELİNDE setup butonuna tıkladığım zaman config uzantılı bir dosyayı yüklemeyi çalışıyor. Bu durum bütün butonlara tıkladığım zaman oluyyor. yardımcı olursanız sevinirim.
    Ana sayfa Boş gibi / A-shop v0.74 - muzaffer şahin - 20.02.2008  / Cevapla
  Ana sayfada ilk girdiğimizde bişey görünmüyor.Burayı nasıl eklediğimiz ürünleri göstereceğiz yada başkabişeymi yapacağız?_
1 - 26 arası / 138 toplam yorum

  İleri >

Yorum Yaz
 
ANASAYFA | İÇERİK EKLE | EN YENİLER | EN POPÜLERLER | EN BEĞENİLENLER | REKLAM | DESTEKLEYENLER | İLETİŞİM
ASP İndir © 2001 - 2018 |

ASP İndir, Radore Hosting'de barındırılmaktadır.

Web Tasarımı: Emir Emiroğlu | Kodlama: Can "FiNaRFiN" HANHAN , Korkut TAHAOĞLU, Göktuğ İÇÖZ

Sitemize editör, ziyaretçi ya da üyelerimiz tarafından eklenen hiç bir veriden ayrıca tüm diğer site linklerinden, ASP İndir sorumlu değildir.

1,17 - #19.12.2018 17:11:47#

radore